tisdag 9 mars 2010

varför är jag än bitch?


hallå, varför är jag så nedrans elak för hela tiden? När jag satt på bussen med jordan på väg hem kom jag fram till att jag var en bitch. Jag säger alltid massa saker jag inte borde gå runt och snacka om. "nu får du lägga av, adam!" be a good man! Varför är livet så konstigt?

det blev inga solisar idag. Jag gick först till stadium men där fanns det inga tillräckligt fräcka så jag gick till jc och där hittade jag ett par fast i fel färg. Till sist jag gick till Åhlens men där fanns det bara tant solglasögon :( jag delade min frustration med jordan och enligt min beskrivning fans det ett par sådana inne på monkey :) tack jorden för tippset! Du är en riktig bänk!
Nu ska jag jobba med etik och livsfrågor. WolliBolli
/Adams undermedvetna


Inga kommentarer: